Tuesday, September 29, 2009

AKU KEMBALI....

dengan nama tuhan yang mengizinkan segala2 nya terjadi....
aku kembali kpd blog aku yg cam slow jer ni..ermmm..raya aku oj jer korang weh..tp boring sgt..dok umah jek.jz first raya g kuburan n kt rmh opah.raya ke empat plg bez n plg aku nervesss!!!!hahahaah.SaYaNg aku dtg rmh..hehehe..stlh deal dia dpt dtg pas asar ari kamis 2.2pn tkt2 gak dia xdpt dtg coz rabu 2 dia ada gathering raya kt tganu...tp alhamdulillah...aku pnye smngt tlg mak aku masak..hahha.ada nasi dagang,laksa penang,me sup n me hun sup...dgn semangatnya aku dok dpr pi perah santan nk wat nasi dagang...huhuhu..aku tau fvrte dia nasi dagang.dia pnh ckp klu dia blk kuantan dia request kt mak dia makanan 2...hurmmm...mak aih....nerves gler aku time tgu dia dtg...hheheehhe..dr pg xmkn apa jz mkn kueh sket..nerves da tahap gelabah..then ahad br ni aku kmbali smula ke klana jaya utk meneruskan perjuangan ku yg maseh panjang..jmpa housemates aku yg nakal2 mengusik aku..hahaha..penuh meja rmh we olz dgn kueh2 raya.g kelas ada student india tnya tntg kueh raya,,,sorry2,thn dpn i bwk lebeh utk i olz k.then ri ni aku da dpt
senarai prgrm yg aku ada utk 2 mgu oktbr ni..agak banyak..dgn proposal BBS aku xwat lg..addeihh...kak mun!!!!!perdebatan xhbs lg k..lawan tatap lawan!!!!!ri ni g raya open house kemsis-pro AM...hihihihi terok aku kne tiaw ngan la la soz aku ada pro-AM dlm diriku...xpe demi mahasiswa perjuangan ni msh panjang...BERKERAT ROTAN BERPATAH ARANG,MEMBUJUR LALU MELINTANG PATAH.....HARAPAN&IMPIAN;MAHASIWA MEMIMPIN PERUBAHAN......HIDUP MAHASISWA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments:

Post a Comment