Wednesday, September 16, 2009

ucapan penghargaan ku..

Dengan nama ALLAH yg maha pengasih dan penyayang,aku menulisss...
firstly,ALHAMDULILLAH ya raab...2nd tanx pd kak mun mpm yg bnyk mengajar i nk wat blog ni...mmg first2 i bluurr sgt2..tp trcapai gak hjt nk nk ada blog sndri.heee..coz b4 i tgk blog org jee..tanx gak coz memberitahu tntg persediaan plhr raya uniTAR..huahuh..prsediaan mental dan fizikal..tp next year br bleh brtanding..huahuahuha..koya la aku ni..xpe kali ni aku berperanan sbgai pro-mahasiswa..bg I perform dlm PERSATUAN MAHASISWA ISLAM UNITAR-PERMAI,BORNEO STUDENT SOCIETY-BSS,AKTIVIS MAJLIS PERWAKILAN MAHASISWA-MPM,AKTIVIS PRO-ASPIRASI MAHASISWA-PRO AM...
4 na neem,syukran ana ucpkan sbb beri kepercayaan pd ana utk sama2 menjlnkn prgrm permai dan menjadi moderator pd ari 2,my first time..uuhuh...wlau nervess gler!!tanx pd enti dan tika yg mmbru smngt pd ana wktu ana di timpa musibah kat masji bulat pj..wajah enti yg bertelekung 2 wat ana btl2 tabah dan sabar..krna ana yakin pertolongan ALLAH pasti dtg..dan usai dhuha,ana dpt blk barang ana 2 wlau yg tgl hanya ic dan 2 kad atm ana...waaaaaa!!!wallet br aku..pic dlm 2 lg..waaaaa!!!tp pape pn ALHAMDULILLAH...pd emon emon u r pd batch iso sweet!!!heheheh..la la,kak yan,kak aidas nanti blanja beta tauw..!!huhuhu..pd sume my housemates.cayang korang...!!!pd members of BSS jaga diri kamu d perantauan,INSYA ALLAH-GOD WILLING aku akn jaga kamurang..aku ni siapa plak mo jaga..mo d belai2..huhuh..barisan mpm.rk,kak mun miak saghawak,bro zafr our prsdn tnjk ajr la diriku dlm kepimpinan mahasiswa..pd my batch bljr leklok tau...lastly,4 my love....i ingt pesan u,yang penting berfikir scare bijak dan matang...ada jodoh xkn ke mana....sAyA SaYaNg awAK......................

3 comments:

  1. ohoh
    first of all i would like to laugh like there's no tomorrow.

    my dear
    thanks for the appreciation
    we all love u for being the cutest one in our group

    u are so kind and we know that u've got the talent. i will never stop to teach u and guide u boy!

    ahaha so keep it up
    sila menulis dan terus menulis
    tapi ingat bukan stakat utk ucapan sahaja :)

    ReplyDelete
  2. weh..kata xde makwe? amboi2. dah kantoi dah rahsia mg.

    sama2, adam!
    kita kan sahabat. aku cukup risau bila tahu wallet mg hilang. Tapi kerja baik pasti dibantu Allah.

    ingat,
    kalau kita tolong Allah, Allah pasti tolong kita.

    aku hargai mg utk selama ini.
    teruskan berjuang!

    fisabilillah, sedekah, lillahitaala!

    wallahualam

    ReplyDelete