Thursday, October 1, 2009

SEKADAR YANG AKU MAMPU BERI.......

dengan nama TUHAN aku kembali menulisss..
ari ni first time weh aku ngajar bdk2 spm subjek sejarah.hahahaahahah.....moga2 bukan la ajaran sesat..hahahah...tanpa sebarang preparation,ya ALLAH....smpai kt kelas kafa kt area lembah subang 2,aku sempat gak mentelaah dlm sejam sblm kak asmak hbs ajr bdk2 tu sains....turnn aku,ahhaahahah...ok la...ntah pape aku ajar..jz aku bnyk beri tips laa...mcm aku f5 luu...hheheheheh,aku dpt a dlm sejarah n perdagangan...hurrmmm,td lunch kt masjid ngara prgrm under pkpim n abim...jz balek agak awal ngan naqib kami di unitar..so klu x sempat jmpa yb nurul ezzah anwar,mp lembah pantai..xper,yb ezzah im alwayz sapport yb n ur father,dato' sri anwar...dato' jgk selaku mantan presiden abim dan yb ezzah adlh anak didik kepimpinan pkpim...
hurrmmm,next month final exam wei....takot!!!!!!!!!!camne la aku jwb nii...ntah pape kang....YA ALLAH YA RAHMAN,YA RAHIMMMMMM.......
kak mun kentod!!!!!!!sorry yek xpela kak mun...siapa la kita...na neem,,,cute x kiita?????hhahaahhaahapa pnya soalan laaa...la la,aku menuntut janjimu..hahhahahaaku ni jenis menuntut taw....umi,klu ada makan2,dunt wurry,aaku akan akn bwk nye mung,,hahahahha
weh,aku keseorangan.....ati ku kesunyiaan....jgn sakiti perasaan ku.krna ku hanya punyai sekeping hati.....

3 comments: