Tuesday, September 15, 2009

catatan 15 september...

kp-kjmc-kj station-msjd jmk-plaza rkyt-quantow.alhamdulillah..
otw aku xleh nk tdo sgt...ntahh...72 jam yg lalu naluri ku tak tentu arahh..dlm bas space ok,jz seat krs r brbanding plusliner....LAIN SYAKAR TUM LA AZI DANNAKUM...ALHAMDULILLAHH...AKU MENGERTI..smpai tmn tas dlm kul 2.40 r,then menapak msk kwsn perumahan dlm 10 mnt..errmmm paneh sangek quantown dr dlu lg...kj cam 2 gak..tp seyes sku ckp kj spnjg ramadhan suasananya amt redupp...knapa?NEGARA BERKEBAJIKAN KOT...hhahaah..smpai umah aku salam abah n emak..abah tgk jee aku..aku tau abah rndu kt aku wlau aku sntiasa bersangketa dgn abah..lg pn abah da xsht skrg da...2la kuat smoking sgt..hahah...then aku pelok kazen aku yg aku rndu sgt2...SYAMSUL RIZAL 4thn..dia ni aku blk dok berkepit je la dgn aku..mkn pn sama ngan aku..apa yg aku mkn 2 la dia mkn..aku naik blk nk follow jgk..aku rndu uniTAR yg buruk 2..huhuhu..rndu housemates aku,org2 kuat PERMAI..BARISAN MPM..rndu jgk pd the person yg aku amat2 sayang...sAyA sAYaNg AwAk..jgk amanah yg aku pikul mnjaga kebajikan saudara2ku dr borneo...smoga aku dan barisan exco ku mampu menjalanan amanah..oopss!!lupe aku blom wat sebarang persiapan raya pown..huhjuh...xpela...ssungguhnya aku..aku...yee...aku tetap aku..huhuhu

2 comments: